My life.

My life.

maanantai 13. elokuuta 2012

Moikku!

Oon niin innoissani ja täpinöissäni tästä et en malttais pysyy poissa. Oli pakko tulla viel jorisee jotaki näin illan päätteeks. Missä kummassa se muka määritellää että "vaan kerran päivässä" sais tätä päivitellä. Niin monet ainaki luulee ja uskoo ja elää sen mukaan.

Meikäl jäi siivousurakka tältä päivältä vähän vajaaks. Kohokohta oli ku pääs puunaa vessan, oujee. Oon ehkä vähän pöpi sen suhteen, mut siinä kyl oikeesti näkee sen työn tuloksen. Tosin toi meikäläisen vessa on niin kamala noin muuten ni.. Myrkynvihreet vinot kaakeliseinät, sinne tänne lätkitty valkosia laattoja ja vieläpä kahta erilaista.. Peilikaappiki aikas... Nooh, kyl sen kans elää. Vessan ovi ei mee kiinni, tippunu saranoiltaa, pitänee vissii soitella vuokraemännälle. :) Onneks täällä kyläilevät vieraat on yleensä niin hyviä tuttuja/kavereita et ei haittaa jos ovi vähän rakosillaa ;)

Alkuillasta kaverit kävi luonani pikavisiitillä, kävi tuomassa mulle synttärilahjan.. Just olin hetkeä aikasemmin heitä odotellessa tuijotellu täytettyjä ristikkolehtiä ja miettiny et toisaalta ristikkolehtiki ois ihan mieluinen saada. Mitä tapahtuukaan ku Ninnukka tulee; sillä on mukana ristikkolehti! ^_^ ja Huussikirja, vihjaileekohan se jotain.. ;D "En ollu varma onks sul toi vielä :D"

Pygmi kuittaa tältä illalta.

Ps. Tässä just odottelen mun lempparisarjan uusintajaksoa eiliseltä, meni vähän ohi eilenä.
THE WALKING DEAD <3 ohmygod, love it! <3

2 kommenttia:

Saisinko kommentin? <3