My life.

My life.

maanantai 13. elokuuta 2012

Hoihoi!

Hola!

"Mun pitäs olla siivoomas."
Kerranki sain mahdollisesti itselleni blogin luotua. Ihan vaan omaksi ilokseni tänne kirjottelen. Mulla niin paljon visioita kaiken suhteen, mutta toteutus aivan eriluokkaa.
Jos tätä joku joskus sattuu lukemaan, on todennäköisesti joku, joka tuntee meikäläisen, joten ei tähän varmaan sen suurempi esittellyjä kaivata... (?) No mut esittelen silti! HAH! :D

Kääpiöpygmihobitti, mitä lie.. Kaverit antanu meikäläiselle paljonki lempinimiä, mistä lie johtuen. Satun nyt vaan kastumaan sateessa myöhemmin ku muut. :) Olen alle 150cm silkkaa temperamenttia ja sosiaalisuutta.
Monet aina puhuessani kuittaa et "Jane, monta sanaa minuutis ;DD" Ehkä puhun paljon, ehkä toisinaan nopeesti, harvemmin mitään asiaa. Mulla on taipumusta myös saada hervottomia nauruhepuleita sillontällön. Nykyään harvemmin, mut sitte ku semmonen tulee, ei oo itku kaukana. :)
Olen myös viimeisen vuoden aikana ruvennu viihtymään turhan paljon kotona. Toisinaan ikävöin sitä pikkupygmiä, joka harva se ilta painatteli menemää Kotkan katuja. Millo mentii Rilloo teelle ja lukee lehdet, millo sooloo maistelee pari sidukkaa tai juomaa kaakaot. Parin viikon aikana etenki tuohon ois taas ollu loistava mahdollisuus, mut ei vanha vaan jaksa..

Vanhasta puheenollen; mulla on huomenna syntymäpäivät! <3 Ajattelin myös olla aavistuksen itsekäs ja ajatella aika pitkälle vaan itseäni huomenna. Katotaanpahan vaan miten sen käy. Jos olen ahkera ni leivon jopa kakun ja pyydän muutaman ihanan ystävän hörppimään synttärikahveit ^_^

Lahjaideat vähissä? Voin auttaa. ;)

- Saa viedä syömää.
- Saa viedä leffaa. Siel menee se TED, ois huippu nähä se.
- Saa ostaa salikortin
- Saa ostaa lahjakortin askarteluliikkeesee, esim SINELLI. <3
- Saa ostaa ja tuoda mulle stepperin.
- Saa tarjota jäätävät synttärikännit!
- Näit ei oo pakko toteuttaa huomisen aikana, annan teille aikaa sunnuntaihin asti ;)

Ps. mul jäi viel niiiin hirveesti kirjottamatta. Eka oli vaikeeta alottaa ja nyt tuntuu ku vois kirjottaa koko illan.
Mut kaikki aikanaa. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3