My life.

My life.

perjantai 28. syyskuuta 2012

Everybody Talks.

No mutta moikka!

Se olis työviikko takana, eikä uutta edessä. Vähän harmi. Pidin kovasti olla koululla. Etenki keittiöhenkilökuntaa jään kaipaamaan.. Jos tätä luette tunnistatte kyllä itsenne ;) Ens viikolla pääsen moikkaamaan vielä sen verran, et käyn heittää työkamppeet takasin.

Nyt janottaa! Ja rankasti! Ekat menee varmaan ikenille. Huhhuh. Tavoitteena saada hokkarit jalassa niin vinoon ku ne vaan menee! Viimeksi nauttinut alkoholia 4vko sitten, nyt on minun aikani. Olen aivan perseauki, mut kyl hätä keinot keksi. Olen tuossa kesän mittaan hörpiskellyt valkoviiniä ja ilokseni pitänyt siitä. Halpaa ja käy päähän. :D Tahtoisin opetella juomaan valkkaria. Ois sit kiva liittyä tyttöjen viini-iltoihin. (Tunnistatte itsenne keitä tarkoitan ;D )

Kävin tuossa Alkossa pyörähtämässä ja tarttuihan sieltä yks valkkaripullo matkaan. Pyysin myyjältä apua ja selitin hänelle, että olen ihan aloittelija viinien suhteen ja olisi mukava opetella juomaan viiniä. Iskin silmäni ekaks yhteen pulloon, kiersin hyllyn ja löysin sitte toisen hyvältä vaikuttavan. Lopulta myyjä suositteli juuri sitä viiniä johonka eka iskin silmäni! :) Sanoi itse pitävänsä kyseisestä ja uskoi minunkin pitävän. Puolimakea. Hennon persikkainen ja mitä muuta. Käy. Kokeillaan mikä on lopputulos. Oon niin odottanu tätä päivää! NIIIN NIIIN paljon! :D Ei, minulla ei ole alkoholiongelmaa, ongelma olisi jos en saisi sitä. :DD




En tiiä tuleeko sitä baareiltu vaiko ei, sen näkee sitten minne ilta vie.
Hoidin tärkeät ja juoksevat asiat heti töistä tullessa, ajattelin että saisin avattua mahd. nopeesti ensimmäisen, mutta sit tajusin että mun pitää vielä ajaa autoa jos mielin seurassa juoda. Noo, pelastus sitten soitti. Krista tartteis illaksi autoa lainaan, KÄY! :D Minne miä sitä tänää tartten, ja sain avata jo ekan! Tunnen kuinka alkoholi alkaa imeytyä vereeni. Ihana tunne. Tää on näit harvinaisia hetkiä ja näistä nautitaan täysillä nyt!
Kohta vaan iskee vaatekriisi! Pitää varautua siihen, että JOSJOSJOS lähteeki johku (ai millä rahalla? :D) Mut ei ikinä tiijä! Toivon että minulla on huomenna pää kipeä! Olen nämä taikajuomat ansainnu ja nautin niistä ihan kybäl!



XoXo, Jane.. <3

Ps. Hauskaa iltaa minulle. Ja teille muillekkin! ;) Saa soitella!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3