My life.

My life.

tiistai 18. syyskuuta 2012

Mitä täällä tapahtuu.....? :p

OMG!

OMG! OMG! Nyt on pakko vaan yksinkertasesti vähän hehkuttaa! Mulla on nyt niiiiiiin hyvä olo! <3

Sori etten oo nyt pahemmin kirjotellu, on vaan ollu muuta puuhaa ku istuksia kotona koneella.. :) Lauantai-illasta en voi sanoa muutaku et NIITÄ LISÄÄ! :p Sunnuntai oli aikalailla perussunnuntai, mitä nyt vähän sykin. :) Iltapäivän päätteeks repäsin sit ja heitin tunnin kävelylenkin. MINÄ!! Miettikää.. Kyytimahdollisuuksiaki ois ollu, mut pidin pääni ja pysyin päätöksessäni että nyt kävellää! Oli hieno tunne ku pääs kotiin. Lauantaina tosin jumppailin kotosalla, näytti ehkä vähän vaivalloiselta meikäläisen taaperrus ensalkuun. :) Onneks tuol mettis ei pahemmin tullu ketää vastaan. Ja samainen ilta sai hienon lopetuksen! ;)

Eilen olin taas hereillä ennen sianpieremää, ja aattelin et oispa kiva kyl lähtä taas vähän lenkkeilee. Vihjasin mammalle et koira ois kiva ottaa hoitoo päiväks. Sehän passas ku mamma oli lähdös mettää poimii sienii ja puolukoit (millon se rauhottuu?!?) ni ei tartte koiraa ottaa sit sinne käärmeiden keskelle :) Aattelin et heitetää Pikin kans tommonen Katariinanniemen lenkki. Krhm.. Hupsista.. Oltii 4h ulkoilemassa, siitä ajasta 3,5h lenkkeiltii juurikaan pysähtymättä. VÄHÄN oli jalat kipeet ku päästii kotii! Koira sammu mun sänkyy samantien. <3 Mut voi luoja se olo mikä oli sen jälkeen! Aivan MAHTAVA! <3 Kävinpä sitte hyvällä omallatunnolla mammal syömäs vähän chili-punaviini marinoituu lehtipihvii ja omenapiirakkaa. :) Ja oon taas opetelllu juomaa vettä ja se on hyvää! :) Mua vaivaa nyt joku selvästi. :DD Kävin eilen vaa'assaki, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi.. Pidin näkemästäni. ;)

Sain eilen mukavan puhelun. Töitä tiedossa ti-pe.. :) KÄY! Huutjärven koululle, keittiöön. Käy. Piti tosin vähän porukoit pyytää auttaa ton bensatilanteen kanssa. :/ Tänää oli sit 7-14 duuniksii ja pidin paljon! Tiskin hoitoahan se melkeen koko päivä oli, mut eipä ollu tekemisen puutetta. Huomenna sitte jo 6.30, ei haittaa! :) Oon nyt muutenki heräilly niin aikasee ja noussu omasta tahdosta jo ennen seiskaa, mikä näemmä hyvä vaan, tottunu aikasiin herätyksiin - helpompi herätä pakon edessä :) Töistä tullessa pyörähdin Lankilan kautta hehkuttaas mammalle kivaa töipäivää. Kuittasin keskustelun et lähen nyt äkkiä koti suihkuu et ehdin porukoitten mukana leffaa. Kolmelta olin kotona ja 10 yli kolme Sapokas menos lenkkivaatteet niskassa! Ai että oon reipas! <3 Kipitin Sapokan rappuset ylös ja hölkkäilin mansikkalahtee. Läski pisti melkee juoksuks! :D Aika kova oon. ;D Olin niin hikinen ku pääsin kotiin, voi luoja! Mut oon niin ylpee itestäni! Piti sit vähän nyrkkipyykätä noi ainoot hyvät sporttiliivit mitkä tartten huomeen töihinkin. :)

Nyt lähtää KOKO perheen voimin elokuviin! LOVE IT! <3 just nää hetket on niitä mitä arvostan ja nautin niistä. Love my family! <3
Tie Pohjoiseen. Oi Loiri, Oi Edelmann! Fiilistely!

XoXo, Jane..

Ps. olipa ällöimelä päivitys! <3

pps. Mun tähdestä tulipyrstötähti! :D

4 kommenttia:

  1. Autsiiii?? hiertymä?
    Ihanaa kun joku joskus osaa nauttia elämästä<3
    OOOT NIIN REIPAS!!!

    -Empsa

    p.s voisitko tartuttaa tota intoo vähän minuunkin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eei, ajelin tuossa villahousut poijjes ni näköjää nappas vähän ihoa mukana :D Komee näky.

      Nyt on kyl sellanen tunne et nauttii ihan kaikesta pienestäki. En oo ikinä ollu mikää materialisti, mut kylhän se kivaa on jos on jotain millä hankkia jotain kivaa. Mut nyt tää on aukassu mun silmiä, et osaa arvostaa muutaki / pystyy nauttii elämästä muutenki.

      ps. On jalat VÄHÄN kipeet, köpötän ku vanha mummukka.

      pps. Täältää saa, eiku noutamaan! ^_^

      Poista
  2. aauts, ikävän näköinen jälki :( kaunis tatuointi kuitenkin noin muuten! :)

    ♥: jenni, www.once-real.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eei se ollu ku pikkupikkuvekki. :) vuoti vaan yllättävän paljon verta. Mutta kiitos! :) Se symbolisoi mun perhettä. :) 5 jäsentä :) Pienet tähdet on niitä ystäviä ympärillä (ne ei ole lukumäärällisesti :D )

      ps, kävin kurkkaa sun blogia ;)

      Poista

Saisinko kommentin? <3