My life.

My life.

tiistai 11. syyskuuta 2012

Huomentaaaaa!

Joo-o.. Kello on ihan liian vähän. Ja olen hereillä. Kauhee nälkäkii, mut ei oo mitää leipäjuttui, ja ei ihan tähän aikaa aamusta viitti alkaa vetelee mitää ruakaaruakaa. 
Hehe, käytii eilen Kristan kans lenkil! Aikamoista, miettikääpä sitä! Olin kyl kauheen mukava ja raikas keli. Katariinanniemee ku päästii, tuli jotenki semmonen tosi rauhallinen olo. Tai semmonen. Tiiätte mitä haen. Raikas merentuoksuinen tuuli, eikä autojen pörinää. Pipon ois kyl tartten mukaa, meinas korvat paleltuu aika huolel :D
Pari tuntia jos kärvistelis tän nälän kans ja koittais nukkuu viel pikkusen. Sehän ois alettava siivoilee ja leivoskelee, kuhan saan virtaa lisää. Ois Tupperikutsut tänä iltana, omat ensimmäiset! ^_^ Piti auttaa kaveria hädässä, ja päästää se tänne esittelee kippoo ja kuppii. :) Mut oon kyl vähän oottanu tän päivästä.. Nyt vaa pitäs keksii mitä kivaa pikkupurtavaa tekisin sille hurjalle vierasmäärälle ( 2 mun lisäks... :DD) Jos joltain liikenee lainaksi MUFFINIVUOKA, helpottais pikkusen.. :) Tai siis tosi paljon! 

Palaillaan!

XoXo, Jane.

ps. meen takas nukkuu. 
pps. Täs postaukses ei taas ollu mitää järkee.. :D Mul alkaa ote lipsuu :D

3 kommenttia:

  1. Jos intoilet lenkkeilemään Lankilassa päin ni pirauta mulle :) Jos mul nyt ikinä on vapaa-aikaa :D
    -Meira

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti pirauttelen, jos joku päivä saan itseni siellä ollessa liikkeelle muullakin ku autolla :D

      Poista
    2. No sama :D toshan toi hoppa on etupihal ni en miä enää jalkoi osaa käyttää :D
      -Meira

      Poista

Saisinko kommentin? <3