My life.

My life.

maanantai 3. syyskuuta 2012

Syystuulet, puhaltakaa.

Cool.

Sehän ois näemmä syyskuu sitte jo. Syksytuulet puhaltaa ja jos ne vaikka samalla tois uusia tuulia mun elämään Ken tietää. Viimisen kuukauden ollu _todella_ vaikeeta. Ette ehkä usko, ku mun blogia ootte lukeneet, mutta ihmiset joiden kanssa näen lähes päivittäin, on mahdollisesti sen huomannut, että kaikki ei ole ihan niin hyvin ku blogista vois luulla. Kyl tää vielä iloks muuttuu, tiedän sen, annettava vaan aikaa. Nyt oon saanu elämiseniloa sen verran takaisin, että eilen koin pienen hetken ajan rahtusen onnellisuutta. Viikonloppu oli piiiitkästä aikaa yks parhaista. Oon viettäny sitä mun kavereiden kanssa. Ja olen onnellinen siitä, että mulla on kavereita! :) Yhen tyypin kans ollaa tutustuttu joskus 2 vuotta sitte (?).. Pidetty yhteyttä vähän huonol menestyksel. Nyt sit reilu kuukaus sit käytii naamaris juttelee ihan sillee päivittäin ja kunnol ja kaikest vaa jauhettii kakkaa.. Yks päivä kävin moikkaa tät tyyppii ja tuntu ku oltas tunnettu aina! :D Vedet silmissä sai nauraa. Nyt mulla on yks uus kaveri lisää, ja oon siitä ilonen.
Oon itse, tietoisesti satuttanu itseäni viime kuukausien aikana.. Henkisesti. Sinisilmäisyydestä ja tyhmyydestä kärsii koko ruumis. Tästä on vaan suunta ylöspäin ja tahtoisin olla niin viisas, että käyttäisin sen matkalipun ja ottaisin tilaisuudesta vaarin ja lähtisin ylöspäin, enkä vaan jäis paikallee..
-Tässä on nyt painittu parisuhteen kanssa, mikä päätyi eroon. Kipeä prosessi se. Ite tiedostan epäkohdat, mutta en vaan tahtois kumminkaa nähdä niitä. Tai päästää irti. Toista ku rakastaa ni... Haluaa olla yksin ja viettää aikaa omassa seurassa ja punnita ajatuksia. Toisaalta ei sekään oo hyvä. 3vkoa lähes päivittäin vietin illat yksin kotona, ei ollu intoa tehdä muuta.
-Raha-asiat, toimeen on yritettävä tulla. Nyt oon onneks oppinu muutamien viikkojen aikana, ku rahaa ei ihan oikeesti oo ollu, et kaupasta haetaan vaan se pakollinen. Ja olen onnistunu toimimaan sen mukaan! :) Lauantaina tosin pikkusen hemmottelin itseäni! Kävin ostamassa itelleni kaks uutta pipoa, huonojen tukka päivien varalle! Ne on hienot. <3
-Työpaikka ois kiva löytää. een tahtois olla nirso, mut ei nuo omanalan hommat oikein kiinnosta. Ainut mikä sais meikän liikettä ois Mäkkäri. Se duuni on omalla tavalla täyttä kakkaa, mut voi että mulla on ikävä sitä työtä! Se hektisyys ja kaikki! Noo, jos tilanne alkaa kohta näyttää siltä että ei oikein löydy muuta vaihtoehtoa, haen oman alan duunia, ja jos sitä saan, otan sen vastaan. :)

Viime yö oli tosi jees! Mulla on ollu ikävä noita hetkiä. Yhessä vaiheessa käytii kavereiden kans öisin ajelemas ympäri Kotkan pikkuteitä ja jauhamas kakkaa ja purkaa sydäntä, jos siltä tuntu. Viime yönä vihdoin taas. Sillee "ajan" kanssa käytiin. Oli hienoo! Sen jälkeen lähettii käymää meiän pipipeikon kans mäkkäris. PotilasKrista soitti et haluaa nyt heti mäkkii mun kans romanttiselle illalliselle. Käytii drivest hakees safkat ja mentii Kuusisee tuijottaa merta ja syömää. Todellisuudessa autossa oli hirvee pöpötys ja hihkuminen ja riehuminen ja kälätys ku kummatki vuorotellen suu täynnä ruokaa kertoo jotaa tarinaa.. :D Nähtii viimeks perjantain, Krista tuli kipeeks ja se ollu kotona vaan, mut silti tuntu ku ei oltais nähty ikuisuutee ja juttui kertomatta ihan hirveest vaik mitää ei tavallaa oo tapahtun! :D Oli ihan siiiikakivaa! <3

Pyysin isiä eilen mun kans elokuviin. Ei se lähteny :( Mut sanoi, jos katottas viikolla joku pvä ni voitais mennä! :) Jee. Keskiviikkoa odotellessa, saan _ehkä_ uuden sähkövatkaimen! :p Pienestä lapsi tulee iloseks.

Tästä teille tähän päivään: Brädi - Lämpöö

Minust ois kiva ku joku joskus tois mulle lahjoja ihan vaan siks ku oon niin ihana.. Tai veis mut syömää (Krista vei synttäreil ja oli huippua.<3) ja tarjoais mulle sapuskan. Tois mulle kukkia. Tekis pieniä merkittäviä tekoja, joilla saadaan lapsi iloseks! :)

Tällä mennää eteenpäin. Vähän oli syvällisempää ku normaalisti, mut välil pitää olla.

XoXo, Jane!

ps. ETEEEEEENPÄÄIN.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3