My life.

My life.

torstai 13. syyskuuta 2012

Aamuvirkku ja tehopäivä?

Hiiohoi!

Kello on taas vähän vähäsen, mutta minä oon reippaana hereillä! Oon pessy pyykkiäki jo! Hahaa, niimpä! Minä, tähän aikaa aamusta.. Luit oikein!
Olen myös täyttäny työhakemuksia niin että näppis sauhuaa! :p Nyt alkaa riittää tää työttömänä olo.. Ottaisin niin paljon mielelläni ennemmin sen mahdollisen stressin töihin liittyen ku tän, että oon vaa lataperseenä ja ei voi ite oikein vaikuttaa mihikkää ja asiat vaan kusee.. Ja tätä stressin ja huolien määrää nytte! Ärsyttää ihan ku ite ollu se joka auttaa, ja sitte ku ite pyytää yhden pyynnön, ni EI, mitään ei tapahdu.. :( Joka päivä herätessä ne raha-asiat hakkaa ekana takaraivoon ja muistuttaa olemassa olostaan. Joo en ihan heti niitä unoha.. Tekis mieli vaan vajota maan alle ja jäädä sinne asumaan. V*tuttaa.. Mut nyt ku oon näin ajoissa hereillä, olen reipas ja lähden vaikka Kelaan kyselemään jotain tukijuttuja. Oon olevinaa arkistoinu miun paprut sillee et helposti löydettävissä, mut silti tarviin varmaan kissat ja koirat ku alan ettii tarvittavia lappuja :D
Sitte... Oon joskus viime syksynä kirjottanu koneelle CV:n... Tahtoisin päivittää sen, koska voin! Töiden puolesta voin. Koneen puolesta en.. Se ohjelma millä oon sen kirjottanu, on jotenki perseesti lukinnu sen.. En pysty edes copy-pastee sitä.. :( Joudun kirjottamaan KAIKEN alusta... Ja mulla ei edes kunnon tekstinkäsittelyohjelmaa koneessa. JOTEN TE TIETOKONENEROT! ilmottautukaa tähän niiku NYT! tai tulkaa näyttämää mitä mun pitää tehä, osotetta jossette tiiä, ni kyselkää. En haluis ihan kokonaa alusta aloittaa ku kerran oon sen jo tehny. :/
Vihdoin oon saanu poisteltuu myöski turhia ohjelmia koneelta.. Pitäs siirtää kaikki kuvat ulkoselle kovolle, ja poistaa kaikki ylimääränen koneelta.. :) Siihen menee KOKO päivä, uskokaa vaa.. Kone varmaan ylikuumenee ja sammuu..

Aamupalaks jos vaikka taikois paistettui kananmunii ja sämpylöit! :) Mmm.. Nyt meikä alkaa toimii ettei päivä mee ihan harakoille.
Olin muuten eilen töissä taasen, Haminas S-marketis. En tiiä miksi, mut tykkään kyseisestä paikasta. :)
Ja tiistaiset tupperikutsut meni ihan hyvin.. :) Ei meit paljoo ollu ja muffinsit teki kauppansa vaik ei niin kovin huimia ollukkaa :D

TÄMÄN TAHDISSA TÄHÄN PÄIVÄÄN! :)

XoXo, Jane..

Ps. psssssssssst. ;)

2 kommenttia:

  1. kerro vaan mitä tarviit niin autan mahdollisuuksien mukaan :)

    VastaaPoista
  2. Rahat eräältä ihmiseltä, ja apua tietokoneen kanssa! :D

    VastaaPoista

Saisinko kommentin? <3