My life.

My life.

torstai 6. syyskuuta 2012

Lennä Nykäsen Matti, LENNÄ!

Moikkuu!

Antakaa anteeks! Nyt on ollu pikkunen tauko kirjottamisesta, soriiii.. Ollu nyt vaan kaikkea muuta tekemistä. :/ Ajatuksia ajatuksia, vaikeita päätöksiä. Tää ei tuu nyt ole helppoo, mut kyl täst selvitään!
Oon nyt ollu kavereiden kanssa suht paljon "edelliseen" verrattuna. :) 

Eilen lähdin porukoilla käymää Jannin synttärikahveil, ja kattomaa onks mummi tuonu mulle sen kovasti odotetun sähkövatkaimen. (Edellisestä meni toinen vispilä rikki) Nyt sain sitte uuden! Pääsen leivoskelee ja tekee pottumuussii! :) 
Kerkesin just imasta limpparit ja tortut huivii ku Maukka soittaa niiden luo ja pyytää tuomaa ruokaa.. Onneks päätin mennä. Nauroin ihan katketakseni pitkästä aikaa! Ei ihan tullu itkunaurua, huutonaurusta ei ollu kaukana, mut sainpahan nauraa! XD Ja ku se nauru ei vaa meinannu loppua! :DDD

Haha, kävin eilen kattooss NYKÄSEN MATTII! Eka kerta, pakkohan se oli päästä! Amarillossa ihan hirrrrveesti sakkia, ku ennen kahtatoista sinne pamahdin. Keski-ikä oli varmaanki lähemmäs 40.. Opiskelijabileet ku oli :DD Ja s**tanan kuuma siel oli! Meininkiä ainaki Masan biiseis riitti... :D Selvinpäin niitä seurailin, olin ihan fiilikses mukana! Mattiki oli selvinpäin ;D Keikan jälkee mun luokse tuli joku rollaattorimummo (aikasemmin se oli jotaa huitonu et mun pitää mennä käymää sen tykönä..) ja sanoi että miä olen käyny hänen kotonaan joskus! Aha?... Jonku kanssa. Puhui huonolla suomella että "sinä ja Eikki olette käynyt minun kotona.." No miä kuulin Heikki ja kysyin että kuka Heikki. (Setäni on Heikki) Ja hetki siinä jankutettiin jolloin se sit kovemmalla äänellä että "EI HEIKKI, EIKKI!" En tiiä sitte onko hän tuntenu mun vaarin ja tarkotti Eikkaa.. Never know... :) Ystävällisesti tarjouduin auttamaan häntä rollaattorin kanssa mut ei kelvannu, sen sijaan se päätti tehdä kunniakierroksen tanssilattialla, jengin varpaiden päältä. Meikän omat sai myös osansa. :D

Nyt ois lähdettävä taas hautuumaalle. Lasketaan mummon uurna. 

Kävin eilen myös mamman vaatekaapil. :D Kattelin tos omaa kaappia ja totesin ettei mul oo syksyks housui, tarvis saada rahaa et sais ostettuu.. No ei nyt tarvi sit. :) Otin äitin kaapista äitille isoksi jääneitä, sai äitiki kaapin tyhjemmäks :)


XoXo, Jane. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3