My life.

My life.

lauantai 22. joulukuuta 2012

Day 19.

Howdy.

Ihan eilenä unohin kertoa kuinka reipas olin ollu. Olin menossa terkkariin viemään reseptiä uusittavaks ja samalla reissulla moikkailee autokoulun porukkaa ennen töihin menoa. Onneks lähdin suht ajoissa liikenteeseen, just Salen nurkilla näin kun eräs vanhempi mies liukastui ja kaatui. Löi selkänsä ja päänsä. Selässä oli reppu pehmentämässä, ainakaan repussa ei tuntunut mitään kovaa ja painavaa. Auttelin miehen ylös erään toisen auttajan kanssa ja kyselin jälleen et sattuuko pahasti. Mies hoki kokoajan et "Jumalauta, jumalauta. Koskee. Ei tällästä voi olla." Miehen olemus vaikutti hitusen siltä ku saattais olla pikkunen hangover.. :) Soittelin sit ambulanssin ja jäin miehen kanssa odottelemaan lanssin saapumista. Kantelin miehen reppua siinä että sais tuettua selkäänsä, pystyi itse kyllä kävelemään ja seisoskelemaan sen n. vartin mitä odoteltiin. Lanssi ku tuli ni kerroin tapahtuneen ja annoin repun pojille ja kerroin että mun on nyt mentävä.. :) Tuli kyl aika hyvä mieli ku sai auttaa toista.. :) Samaisella reissulla sain ihanalta Empulta kivan joululahjan.. ^_____^

Keskiviikosta ei oo sen ihmeellisempää kerrottavaa ku olin jälleen työssä, iltahukissa ja en ois vaan malttanu olla, ku odotin niin innolla seuraavan päivän vapaapäivä, oih! :) lopulta sit pääsin pois ja relax.

XoXo, Jane..

PS. kiritään kiritään koko ajan.. :p ehkä miä aattoo mennes oon saanu kirjotettuu nää.. :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3