My life.

My life.

keskiviikko 19. joulukuuta 2012

Day 15.

Hei vaan. Se on viime kerrasta taas liian pitkä aika. Johtuen siitä että mun tabletissa tuli ilmeisesti "datakatto"vastaan ja en tienny mitä tehdä, ja liikkeeseen ei ikin kerenny. Kotona läppärillä kävi vaan kääntymäs pikaisesti, yhtä nopeesti ku kääntyy kotonaki.. :) Ei oo taas kauheesti kotona tullu oltua, lähinnä vaan vaihtaas vaatteet.. ;)

Mutta joo.. Lauantai 15.12.2012. Se meni töissä vähän ku "tulisil hiilil". En ois niin millään malttanu olla. Mulle oli tiedossa isännän suunnittelema ylläri. Mulle ei oltu sanottu ku et pitää pukea lämpösesti päälle (onneks olin edellispvänä ostanu toppahousut.)?. Mul oli ehkä pikkunen kutina mitä tulee tapahtuu. Töistä vauhdilla kotii maksamaa laskut (voi että se tunne ku laskut maksettu ja tili ei menny nollille..<3 )ja pukeutumaa lämpösesti, tiesin et pihamaalla tulee tovi vietettyy. Noo kesken pukeutumisen soi puhelin ja isäntä soittaa. "Siihen ja siihen aikaa tulee semmonen ja semmonen auto talon nurkille, oo ulkona sillon.. älä mitää muuta ota mukaa ku ittes, haetaa tavarat sit myöhemmin :)" Noo siin pukeuduin loppuu ja pihalle sit venailee. Hermosavut! Tässä vaiheessa oli pikkusen enempi kutinaa et mitä tapahtuu, ku tajusin et isäntähän ei ole mukana mua hakemassa. Varauduin sen verran et laitoin ohkasemman pipon.. ;p Auto tuli ja mitä pidemmälle määränpäätä päästiin, sitä enempi jänskäti ja sitä enempi mun kutina vahvistu.. :D Sit miä näin sen! Isäntä ja mitä sen jalkojen alla olikaan, moottorikelkka! KYLLÄ!! Mun kutina oli ihan oikees, jesssssss! ;p Kypärähatut ja kypärät päähän ja menoks. Ennen en ole kelkan kans maastos menny, aina vaan jäällä. Oli vähän jänskää. Sit et nähny muuta edessä kun takamuksen (isäntä ajeli seisaaltaa ja en kyl valita niist maisemist. :p) ni tienny yhtää minkälaisii töyssyi siel on odottamas. Yhes kohtaa piti koputtaa selkää ja sanoo et ei niin lujaaaaaaaaa.. :D vaik vauhdista tykkäänki.. :) Mul oli kädet ihan voimattomat, ku piti puristaa niin kovaa. :D Käytii isännän työkaveril kahvittelees ja paluumatkalla löyettii sit vettä. :D Siinä pikkusen isänmaa pöllys ku yritettii päästä irti suosta.. :D onneks apu oli lähellä ja saatii hinausapua.
Siel mettäs värjötelles pistin yhen kuuman suihkun tilauksee! :p

Kotio ku päästii, ei muuta ku The Joulukalenteri pyörimää ja sapuskaa naamarii. Leffailua.. :) Kahdestaan. LIKE IT! :)

XoXo, Jane..

Ps. Ja joo, kyllä, olen solminut uuden parisuhteen.. ;) <3 parhaan mahdollisen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3