My life.

My life.

keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Day 11.

Anteeks. Eilen en yksinkertasest ehtiny tulla kirjottelee.. 

Oli tosi pahapaha aamu. Ja päivä. Kellonsoinnista (5.20) saakka vitutti. Sit työmaalla tuli pomo käymään. Me siinä vähän jutusteltiin ja saatoin parit kyyneleetki tirauttaa. Pomo vaan hokee et sun pitää olla nöyrä ja pysyä kovana. JOOOO NIINHÄN MIÄ OLENKI! Emmiä yleensä näytä mun heikkoutta tolla tavalla. Nyt avasin suuni ekan kerran 2kk, padonnu asioita sisälle ja nyt pääsin niistä sanomaan. Illalle tarjottiin kans töitä, mut olin niin poikkiväsyny et ei vaan pystyny. Ja oltiin Vilman kans sovittu kahvitteluhetki. ^___^ 

Sain Vilman mun tykö kylään. <3 Just olin ehtiny alottaa olevinaa suursiivousta matalassa majassani, ku ovikello soi. Mun vitutus loppu siihen! :) Iskin Vilmalle ristikkolehden ja kynän käteen, jos tulee tylsää kattoessa ku meikä siivoo.. Ja siis sillon ku meikäl on siivouskärpäsen purema, ni sillon se pitää tehä! Tosin tää siivous näytti taas siltä et ei hyvältä näytä.. :D Sain imuroitua koko olohuoneen, siirtelin ihan huonekalut edestä pois ja isot villakoirat sai niin kyytiä! Sit keksinki alkaa järjestelee noit tavaroit hyllystä ja kaapeista.. En tiiä mikä mun päässä on mut, ku jos päätän siivota kunnolla, ni sit pitää siivota kaapitki.. (?) Ehkä siks et sinne saa sit tungettuu muut rojut siivouksen tieltä.. :D Noo, mun urakka jäi silti lopulta kesken ku sain toisen mussukan mun tykö, ihana Johanna. <3

Jossulta tuli yllättäen taas ruokaan liittyvä viesti (Jossu on ihana ku se ottaa muhun yhteyttä aina ku sil on hirrrvee nälkä :D ) ja kyseli josko lähtisin seuraksi johku syömää ja joululahjoi kattelee. Tein pelimiehenliikkeen ja pyysin Jossun tänne syömää. ;D Oikee gourmeeta tarjolla. :D Mun piti tehdä pizzaa ku jääkaapis oli paistettui kanasuikaleit ja jauhelihaa ja ajattelin käyttäväni ne sielt lojumast. Kaupassa mietin viel et pitäskö ostaa hiivaa. Muistin et mulla kotona ois. No eipä ollu. Syötii sit jauhelihakastiketta (turkinpippureita seassa. huom. ei niitä karkkeja :D ) ja pastaa. Lisukkeeksi sovelsin pilkottuja kirsikkatomaatteja, pari pilkottua valkosipulinkynttä ja purkkiherkkusieniä. Keskenää sekasin. Vähän suolaa ja öljyä perää ja pannulle. Ei ollu pöllömpää. :) Jälkkäriks huitastii joulupiprui ja glögii! :) Hetki maha kainalos ja sit lähettiiki Jossun kans pyörähtää Robbaris. 

Tää mun blogin sisältö alkanu muuttua vähän hassuun suuntaan. :D Kerron päiväntapahtumat melkee sekunnillee.. Joku päivä vois harkita jotain niiku OIKEESTI kunnollista päivitystä. Kertoa asioita mitä päässä liikuskelee (vai liikkuuks mitää..? :DD )

XoXo, Jane.

Ps. Loppuilta oli huima! <3 :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3