My life.

My life.

torstai 18. lokakuuta 2012

Beauty and a beat.

Ciao!

Ehämmiä enää eilen jaksan mitää kirjotella, makasin vaan sohvalla ja huudatin musiikkia ja seurasin mitä töllöttimestä tulee. Ihan sillee relax ennen työvuoroo. Sitä hurjan pitkää nelituntista. Mut aamukuuden herätyksellä, hetkeä ennen kaupan sulkemista huomasin kuinka yhtäkkiä alko silmiä väsyttää.. Se ei saanu häiritä, ku pitkästä aikaa olin menos keskiviikkon kattelee mitä Amarillos tapahtuu. STIG! <3

Kyselin päiviä aikasemmin et tarviiks pojat kyytiä yöllä kotiin, et voin kyl heittää sitte, mut ei ne osan viel sanoa. Eilisen päivän olin asennoitunu et käyn töitten jälkee imasees pienet pikakännit ja fiilistelees STIGII! :) Mut sit pojat tarttikii kuskii, mut olin vähän kyl varautunu siihen. :) Suunnitelmiin muutos ja ajattelin et yhden voin juoda (mulla kyl periaate että jos ajan en ota ollenkaan.) ku janotteli niin kauheesti. Hirrrveet jonot tiskeillä ja sit ku viimein pääsin siihin tiskin reunalle odottelee vuoroani ni ilmotettii et siideritankit tyhjät, damn.. :D Olin sit kuivinsuin. :) Mut Stigi oli silti hyvä! Oi mikä mies! <3

Wää, minne nää viikot menee! Ihan oikeesti. Nyt on jo torstai. Vapaapäivää vietellessä.. Oon ravannu ympäri Kotkaa. Verotoimistost kävin hakee loppuvuodeks muutosverokortin, eipä pöllömpi toi veroprosentti.. :D Pudotettii tulorajaa pikkusen ku oli niin kauheen korkee, nyt mennää sit pikkuprossalla, KÄY! :) Kävin Mussalon kaupalla viimein tyhjentääs mun pukukaapin ja palauttaas työvaatteet. Kirjastoon myöhästyneet lainat. Viimeksi lainasin yhden kirjan ihan mielenkiinnosta mut sit se mielenkiinto pikkusen lopahti. Lopulta vetkuttelin sen lukemisen alottamisen kans. Vauhtiin ku pääs, ei menny ku kaks päivää sen lukemiseen ku se oliki niin hyvä. Tänää löysin sitte kakkososan samasta kirjasta! OUJEE! :) En malttais odottaa et saan avata seeeeeen! :)
Ja kuinka vaikee on saada liitolta päivärahaa. VAIKEE. Oon nyt kaks kuukautta yrittäny sieltä vähän apuja ja tukea saada mut ei. Lisäselvityksiä lisäselvityksien perään. Perseauki on kyl ihan jees. Nyt piti käydä sit mäkkiuran ajalta penkomaa työtuntei ja viikkoi, onneks ei jääny mun harteille se tehtävä. :) Ehkä ne asiat joskus selviää ja saan ehkä jotain tukea sieltä. :)

Tätä iltaa on odotettu! Ihana ystäväni Niina tulee minun tykö. Teen Ninnukalle ruakaa ja sit vähän herkutellaa, jos vahingos jotaa jälkkärijuttui! :) Kauheesti kerrottavia juttuja! En malta odottaa et pääsen pölöttelee niitä! :) JA! Nyt vihdoin näen sen yhden kauhuleffan mistä mainitsin teille joitakin päivityksiä sitten: "The Woman in Black." Kävin lunastamassa kyseisen elokuvan ihan omakseni, ku satuin vahingossa löytämään Prismasta sen viime viikolla! Oh. Tän illan plääni vois olla vaikka kiteytettynä: Niina. Ruoka. Tyttöjen jutut. Kynttilöitä. Kauhuleffa. Glögi. Herkkuja! <3 Sounds good? ;)

Myös lauantaita odotellessa mutta siitä sit myöhemmin!...
NO HITTO! Ois kreisibailausta tiiossa! ;D

Oon huomannu itsessäni muutoksia. Mun onnellisuus on nykyään niin pienestä kiinni, et melkein joka päivä on ollu hyvä päivä... :) Seura näemmä tekee kaltaisekseen. En edes muista milloin oisin viimeksi saanu raivarit. Kuukaus-kaks sitte? Ennen oli melkee päivittäin.. :D Täst ei oo suunta ku eteenpäin, eikä aina tartte leukaakaa painaa rintaa.. ;)
Jos joskus tuntuu et maailma kaatuu päälle ni puetaa kypärät päähän ja otetaan käsillä vastaan, ei suoda sitä iloa et sais kaatua! :)

Ei muutaku tsemppiä ja käännetää paska positiiviseks! <3

XoXo, Jane.

ps. Ei voi sanoo ku että hyvä päivä! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3