My life.

My life.

tiistai 23. lokakuuta 2012

All this time.

Taas vierähtänyt muutama päivä viime päivityksestä. Alkuun kun alotin blogin, syynä tiuhaan päivitystahtiin oli ehkä se, että mun elämässä ei sillä hetkellä ollut muuta. Ei muuta sen ihmellisempää kun istua koneella kaiket päivät, päivitellä facen etusivua ja keksiä tänne joitain jorinoita. :) Lukijat hyvät, nyt mulla on ollut elämää! Wuhuu. Sen takia vähän vähemmän tänne kirjoitellut, koska en ole tosiaan koneellakaan niin usein. :)

Oon solminu uusia ihmissuhteita, olen saanut työtä. Oon viettäny aikaa ystävien kanssa. Olen stressannut vähempi vaikka taloudellinen tilanne on vieläkin hieman heikko. Sanotaan, että raha ei tee onnelliseksi, mutta kyllä se edesauttaa onnellisuuteen. Esim se tunne ku sulla se laskupino nenän alla, ja saat kirjottaa niihin "maksettu"... Keventävää ja huojentavaa..

Olen myöskin itse hieman muuttunut.. En oo viimeiseen pariin kuukauteen saanu raivareita tai hurjia kiukkukohtauksia. Sillon tällön vähän saattanu kiukuttaa, mutta menny sitte hetkessä ohi.. Hassu, mutta hyvä tunne. Ennen se oli arkipäivää. Nyt ei ole ollut syytä siihen. Ainut mikä saa välillä ärsyyntymään, on omat ajatukset omassa pienessä päässä.

Jos hieman iloisempiin aiheisiin sitte. :D Viikonloppu! Se mennyt viikonloppu. Eka en malttanut odottaa, nyt tahtoisin elää sen uudelleen! :) <3
Pidettiin pienet illanistujaiset mun kämpillä. Toivottavasti naapurit ei nyt pahasti häiriintyneet, ku kuunneltii viel puol yhden aikaa musiikkia aika äänekkäästi. Mut enpä oo puoleentoista kuukauteen oikein ollu kotona, ni jos vähän meteliä, naapurit itekki pitää viikonloppusin kemuja. :)
Meit piti eka olla 6, mut sitte saatii kasvatettua luku 9. (: Hauskaa meillä oli! <3

Lauantaiaamuna kävin eka tekemässä työvuoron (huima 4h) ja sit pikku päikkäreille. Päikkäriherätys ja porukoilta hakee vähän juomia ja sitte kauppaa hakee syötäviä. Seuraava etappi oli koti ja sen siivous. Kehtas lopulta päästää vieraita tänne. ISOISOISO kiitos kuuluu eräälle nimeltämainitsemattomalle herralle. <3 Tarjottii vähän lämppäreitä ja patonkia, suolakurkkuja ja muuta pikkusuolasta. Ei oo bileet eikä mitkää, jossei oo suolakurkkui (hyvin on äiti kouluttan!)... :) Juotiin hyvin, ilmeisesti muut söi myös hyvin (ite en ehtiny ku piti juua. :D ), juteltiin, itkettiin (!?!!?) ja kuunneltii hyvää musiikkia. :)
JA joooo itkettiin useampaan otteeseen, mut se ei tarkota ettei ois ollu hauskaa. Käsiteltiin vähän herkkiä ja surullisia aiheita jossain kohtaa.. :) Lopulta selvittii sit baariin. Ja baarista kotiin.
Tää ei nyt oo ehkä mikää leijumisenaihe, MUTTA mulla harvoin filmi katkeaa. Nyt olen saanut siitä suurimman osan pätkästyä.. :D Hups. Harvinaista.
Sunnuntaina kärsittii sit pikkusen heikosta olosta. Pää ei onneksi ollut kipeä, mutta heikotti noin muuten. Ensimmäisen kerran pistin suuhuni mitään joskus kuuden jälkeen illalla kun uskalsi hypätä auton rattiin ja hakea ruakaa. Sitte tuliki ruakaöverit..

Ja... Sunnuntaina alkoi The Walking Deadin season 3! <3 <3 OMG! Oli niin hyvä ja jännä jakso et välil ihan unohti hengittää...! En taas malttais odottaa ens sunnuntaihin.




Tänää on vähän jänskä päivä! Mulla ensimmäin iltavuoro yksinään! :) Whii.¨

Hauskaa päivää teille!

XoXo, Jane.

Ps. kyl on vaikee saada liitolta avustuksia prkl..


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saisinko kommentin? <3